Дякуємо щиро, що обрали нас та сподіваємось, що наші товари принесуть Вам лише задоволення та натхнення, а приводів для обміну чи повернення у Вас не буде.

ОБОВ’ЯЗКОВО ПЕРЕВІРЯЙТЕ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ НА ПОШТІ та ознайомтесь з цими правилами, щоб уникнути неприємних ситуацій:

  • Відповідальність за товар, який готується до відправки лежить повністю на НАС і тому ми намагаємось якнайкраще запаковувати Ваші замовлення (плівка, картон, наповнювачі вільного простору, наліпки-попередження та інше). Це все робиться за НАШ рахунок. Кожне відправлення страхується відповідно до його РЕАЛЬНОЇ вартості на Новій пошті
  • Після відправки контролювати транспортування ми не можемо, тому далі відповідальність лежить на транспортній компанії 

!!!Якщо при огляді замовлення Ви виявили недостачу, брак чи неповний склад товарів зателефонуйте нам по вказаним у розділі «КОНТАКТИ» телефонам. Ми зможемо якомога швидше вирішити та проконсультувати Вас щодо обміну чи повернення. У випадку, якщо ж Ви телефонуєте не в наш робочий час, то просто складіть АКТ прийому-передачі товару разом зі співробітником пошти, де опишіть всі неточності. Надішліть його нам на вайбер разом із фото-підтвердженням і ми зв’яжемось із Вами та вирішимо усі питання якнайшвидше.

!!!Якщо ж товар приїхав Вам битий чи пошкоджений - складіть, будь ласка, акт- ПРЕТЕНЗІЮ разом зі співробітником поштової служби. В такому випадку Ви зможете розраховувати на повернення коштів. Якщо ж факт «битого чи пошкодженого товару» буде знайдений не на пошті та не підтверджений співробітниками транспортної служби - повернення коштів НЕМОЖЛИВЕ!

!!!Згідно до «Закону України про захист прав споживачів» Ви маєте право на повернення чи обмін товару протягом 14 днів, але у випадку, якщо він не був у вживанні (не використовувся), не порушена упаковка, зберігся товарний вигляд, споживчі властивості, всі аксесуари, пломби, ярлики, наклейки, етикетки, а також товарний або касовий чек та інші документи, видані Вам. 

ВИТРАТИ НА ОБМІН чи ПОВЕРНЕННЯ товару бере на себе ВІДПОВІДАЛЬНА сторона. Якщо по нашій провині брак чи недостача-ми сплатимо. Якщо пошкодження під час транспортування-компенсує транспортна служба. Якщо ж Ви самі вирішуєте повернути товар, то за Ваш рахунок. 

Кошти за повернення товару повертаються покупцеві на протязі 5-7 РОБОЧИХ днів з моменту отримання НАМИ посилки та перевірки виконання всіх умов повернення. 

Дякуємо за розуміння!